Naar de ALV met de bus!

21 oktober 2009

Naar de ALV met de bus!

Aanstaande dinsdagavond is het weer zover: een nieuwe Algemene Leden Vergadering. En zoals al in de brief stond; de SP afdeling de Bilt laat een bus rijden om leden op te halen. Aardgas gestookt, dus milieuvriendelijker dan diesel. De bus is milieuvriendelijker dan de meeste andere bussen (aardgas gestookt!) en heeft ruimte en voorzieningen voor gehandicapten.

Je hoeft je niet eerst aan te melden, iedereen is van harte welkom op onderstaande opstapplaatsen. De bus kan helaas niet wachten, want het schema is noodgedwongen erg strak gepland. Dus kom op tijd, want weg is weg.

Het rijschema is als volgt:

19:00 uur Groenekan ( Van der Neut )
19:15 uur Maartensdijk ( De Vierstee )
19:30 uur Bilthoven ( Koperwiek, Koperwieklaan )
19:40 uur Bilthoven ( Plusmarkt, de Leyen )
19:55 uur Uiterlijke aankomst bij de Voorhof in de Bilt

Indien er mensen zijn die erg slecht ter been zijn maar toch heel graag willen meegaan, dan kunnen die bellen naar Menno Boer (telefoon 06-39297212). Dan proberen wij om gedurende de rit tijd te maken om die persoon op te halen. Uiteraard moeten we wel rekening houden met enkele beperkingen, sommige straatjes in onze kernen zijn helaas onbereikbaar voor een bus. Dan proberen wij een andere oplossing te bedenken, dus bel voor alle zekerheid.