SP De Bilt wijzigt nummer meldlijn

23 januari 2017

SP De Bilt wijzigt nummer meldlijn

Al geruime tijd weten inwoners van onze gemeente de meldlijn van SP De Bilt te vinden om vragen te stellen of melding te doen van problemen met verhuurders, gemeentelijke instanties of de WMO. De meldlijn van SP afdeling De Bilt heeft vanaf 1 januari een nieuw telefoonnummer: 06-10475914.

Dit nummer is ’s morgens bereikbaar op: Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag, tussen 10:00 uur en 12:00 uur, en in de avond op maandag, woensdag en vrijdag, tussen 18:00 uur en 20:00 uur.
De onderwerpen waarover u uw vragen kunt stellen of meldingen kunt doen zijn heel divers. Bijvoorbeeld als u iets dwars zit over de zorg of de WMO, vragen heeft over het Nationaal Zorgfonds, iets wil zeggen over het Openbaar Vervoer, overlast in uw buurt, de gemeente, te hoge huur, of over de zondagsopening van winkels, u kunt het allemaal aan de orde stellen.

Onze gemeenteraadsleden kunnen uw informatie meenemen, bijvoorbeeld door vragen te stellen aan de betreffende wethouder of om een motie in te dienen als het onderwerp zich daarvoor leent.

Daarnaast is het e-mailadres altijd bereikbaar en het wordt elke dag bekeken en beantwoord. Mocht er iets zijn dat voor u erg belangrijk is, laat het dan weten op meldlijndebilt@sp.nl