Nationaal Zorgfonds acties ook in de Bilt

29 augustus 2016

Nationaal Zorgfonds acties ook in de Bilt

Vanaf de tweede week in september gaat SP de Bilt van start met acties op markten en braderie om bezoekers informatie te geven over het Nationaal Zorgfonds.  Op 10 september a.s.  kun je ons vinden op de braderie in de dorpsstraat de Bilt in een partytent, op 23 en 30 september kun je ons vinden bij onze kraam op de markt en op 14 oktober nogmaals op de markt. Nodig iedereen uit die je kent, die interesse heeft voor het nieuwe zorgfonds om ons bij de kramen te bezoeken en een praatje met ons te maken.  Noteer 28 oktober in je agenda, want dan komt Lieke Smits van het wetenschappelijk bureau van de SP om uitleg te geven over het Nationaal Zorgfonds en de discussie aan te gaan met burgers, politici en zorgverleners. Locatie: achterzaal van cafe Miltenburg t.o. Zwembad Brandenburg in Bilthoven.  Je bent als lid van harte welkom om actief bij deze actie op een of andere manier mee te helpen bij het verzamelen van handtekeningen op de markt of op bezoek bij zorgverleners. Stuur een mail naar debilt@sp.nl om je actiebereidheid kenbaar te maken!