Slokker Vastgoed tegen de bewoners Planetenbaan 4-50.

29 april 2015

Slokker Vastgoed tegen de bewoners Planetenbaan 4-50.

De SP heeft vandaag schriftelijke vragen gesteld over het gebrek aan reactie van Slokker Vastgoed naar de bewoners Planetenbaan 4-50. Tot op heden heeft Slokker zelfs niet de moeite genomen om een ontvangstbevestiging te sturen naar de bewoners op hun brieven. De gemeente heeft nu de bewoners gevraagd om Bouw- en Woningtoezicht in te schakelen.

“Wij zijn verbaasd dat Slokker Vastgoed zo zijn eigen huurders schoffeert. Dit soort zaken verwacht je alleen van een huisjesmelker, niet van een middelgrote verhuurder. Wij willen ook graag weten of de wethouder nog meer mogelijkheden heeft om deze “verhuurder” tot de orde te roepen.

Wat we in elk geval weten is dat de bewoners momenteel weinig van Bouw- en Woningtoezicht verwachten. Zij hebben al eens deze route gebruikt in 2010. Resultaat: een prachtige brief waarin de gemeente haar handen wast in onschuld. De SP wil dat deze stap een duidelijk ander resultaat oplevert voor de bewoners dan de vorige keer”

Bewonersgroep planetenbaan (www.planetenbaan.org) is blij dat de SP hun steunt.