Ewout Irrgang komt niet op maandag 21 maart naar Zeist toe, maar op maandag 4 april.

15 maart 2011

Anders dan aangekondigd, komt Ewout Irrgang niet op maandag 21 maart naar ons toe, maar op maandag 4 april. Dat doen we omdat Harry van Bommel op 21 maart naar het Provinciehuis toe komt, om te debatteren over een tweestatenoplossing voor de Israëli’s en de Palestijnen.

In het kader van de scholing “Heel De Mens” zal Ewout Irrgang met ons praten over de economie, en de economische crisis. Tot nu toe hebben we onze gasten – Emile Roemer, Remi Poppe en Paul Ulenbelt – steeds gevraagd om te vertellen over de onderwerpen die hen na aan het hart liggen. Emile heeft in algemene zin gepraat over onze ideologie, Remi heeft verteld over hoe leuk en belangrijk het is om actie te voeren, en Paul heeft gepraat over het belang van vakbonden. Ewout is econoom én politicoloog, en hij heeft zelfs een poosje bij De Nederlandsche Bank gewerkt. Algemeen wordt hij beschouwd als een heel goed kamerlid, wat hij sinds 2005 is.
De scholing vindt plaats aan de Minckelaarslaan 36 in Zeist, waar ook Emile Roemer te gast was. Als je met iemand wilt meerijden, neem dan contact op met Menno Boer, telefoon
06-27342536 of mhoboer@tomaatnet.nl. Dan probeert hij het te regelen voor je.