Nieuw manier van inloggen op de SP-site

7 maart 2010

Nieuw manier van inloggen op de SP-site

Zoals jullie misschien wel gezien hebben, is het op de landelijke SP-site al enige tijd mogelijk om in te loggen via het “Ik SP”-blokje. Dit kleine blokje maakt het mogelijk om snel, veilig en vooral makkelijk in te loggen via een OpenID-identiteit. Datzelfde blokje is nu ook eindelijk beschikbaar op onze site.

Door OpenID kan je snel je Hyves, Facebook en vele, vele andere sociale netwerken aan elkaar koppelen. Ook kan je snel allerlei wijzigingen doorgeven aan de landelijke SP-organisatie. Dan denk ik aan bv een ander telefoonnummer, een verhuizing of een nieuw e-mailadres. Je kan hierdoor veel makkelijker spullen bestellen in de landelijke webshop.

Dus probeer het eens, en controleer gelijk even je e-mailadres en/of telefoonnummer. Die gegevens gebruiken wij om in contact met jullie te komen en vooral te blijven. Alle wijzigingen worden automatisch door de SP verwerkt in de grote landelijke ledenadministratie.

Het bestuur dankt jullie allemaal alvast voor de genomen moeite.

OpenID website (Engelstalig)OpenID website (Engelstalig)