Uitreiking Gebakken Peer Trofee

17 januari 2010

Uitreiking Gebakken Peer Trofee

Het zal je niet ontgaan zijn. De gemeenteraadsverkiezingen komen er aan. Uiteraard is ook de SP van de partij en de verkiezingscampagne is dan ook begonnen. Eigenlijk voert de SP altijd campagne. Zoals in de zomer van 2009 toen wij actie voerden voor een buitenbad bij brandenburg. En de krant die wij in het najaar van 2009 in de hele gemeente hebben verspreid. In die krant riepen wij de inwoners op om ons te vertellen welk gemeentelijk project zij de misser van het jaar vonden. Door welk project zij met de gebakken peren kwamen te zitten. Wij beloofden in die krant die gebakken peer terug te geven aan het gemeentebestuur.

GEBAKKEN PEREN
Er zijn veel reacties binnen gekomen. Het buitenbad is veel genoemd, het hertenkamp, Larenstein en ook Hessing kwam veelvuldig terug. Maar we zullen maar één gebakken peer uitreiken. Op zondag 7 februari wordt in een gezellig, informeel, samenzijn de winnaar van de gebakken peer trofee bekend gemaakt. Uiteraard zijn jullie daar van harte bij uitgenodigd. Graag willen we jullie verwelkomen in Café van Miltenburg, tegenover zwembad Brandenburg. We zullen de genomineerden bekend maken en na een praatje van de voorzitter en een gast uit de Tweede Kamerfractie zullen we de winnaar bekend maken van de gebakken peer trofee 2009. De genomineerden ontvangen uiteraard ook een uitnodiging al is het natuurlijk de vraag of zij komen. Gelukkig kunnen we wel op onze leden rekenen.

Wat?...............Gebakken Peer Uitreiking
    Wanneer?..........Zondag 7 februari 2010