SP kraam total-loss gereden

23 mei 2009

SP kraam total-loss gereden

Auto ramt kraam SP en winkel Hessenweg
Vandaag was de SP, zoals gewoonlijk, weer eens campagne aan het voeren. Nu was de Hessenweg aan de beurt. Helaas gebeurde in de loop van de ochtend een ongeluk waarbij gelukkig niemand gewond raakte. Door een verkeerde manoeuvre van een autobestuurster, vloog haar auto door de kraam heen, en belandde in de Reproshop.

Doordat de actieve leden gelukkig verderop bij het kraampje stonden, en er toevallig op dat stukje stoep geen voorbijgangers waren, vielen er geen slachtoffers. Helaas is door de klap een groot gedeelte van het campagne materiaal verloren gegaan en zijn onze twee tafels allebei kapot. Wij verwachten dat de huidige campagne door de Biltse SP niet hoeft worden afgeblazen, hooguit aangepast.

Auto door gevel en SP-kraam

Vrijdag staan wij in elk geval weer op de Markt op de Planetenbaan, en hopelijk kunt U ons op zaterdag vinden op de Hessenweg. Of dat dan weer voor de Reproshop zal zijn, moeten wij nog even bekijken.

Alle foto's zijn eigendom van nieuwsover.nl

SP-kraam platgereden