Uitslagenavond in de Moed

15 maart 2015

Uitslagenavond in de Moed

Een groot aantal (kader-)leden uit de regio Utrecht komt op 18 maart bij elkaar in ons landelijk partijgebouw De Moed in Amersfoort, waar de NOS en andere media aanwezig zullen zijn. SP-leden die de uitslagenavond met Emile, leden van het partijbestuur en Kamerleden door willen brengen, kunnen zich opgeven via e-mail of een telefoontje aan de afdelingsvoorzitter.

Zoals het er nu naar uitziet, gaan wij een mooie overwinning behalen en gaat die avond ook echt een feestje worden. Om er echt een geslaagd feestje van te kunnen maken, moeten wij minimaal 80 mensen aanwezig hebben, maar 140 is natuurlijk helemaal mooi en wel zo gezellig! We nodigen jullie van harte uit om die avond tot een succes te komen maken. Ook introducees zijn welkom!

Tot slot en niet onbelangrijk, bij binnenkomst krijgen de mensen een aantal consumptiebonnen, zodat zij op de kosten van de partij een biertje kunnen drinken. Als die bonnen op zijn en er is nog dorst, zijn onze prijzen natuurlijk ook lager dan het gemiddeld café.

Heeft dit je kunnen overtuigen, geef dan je naam door aan de afdelingsvoorzitter voor maandag a.s. Van introducees is de naam voldoende natuurlijk (later
lid maken mag ook). Laat weten of je vervoer nodig hebt of kunt aanbieden. We zullen proberen te matchen.